Kirjasto_IMG_6071Haukivuoren kirjasto ja Asiointipiste

(ent. Yhteispalvelupiste) sijaitsevat samassa rakennuksessa keskustien varrella.

Osoite:
Keskustie 52
51600 Haukivuori

Aukioloajat

ma klo 12 – 19
ti, ke, pe klo 10 – 16
to klo 13-19
la suljettu
juhlapyhien aatot klo 10 – 16

Kirjasto

puh. 044 794 5638
haukivuorenkirjasto(at)mikkeli.fi

Asiointipiste

puh. 044 794 2130

  • Neuvontaa ja julkisen hallinnon palveluita
  • Julkisen hallinnon esitteet ja asioinnissa tarvittavat lomakkeet
  • Asiakirjojen vastaanotto ja vireillepano
  • Kaupungin lähettämien laskujen maksu etäpalvelumahdollisuus
  • Asiakaspäätteiden käyttömahdollisuus
  • Haukivuoren aluejohtokunnan asiat
  • Haukivuori-talon kokoustilavaraukset, vuokraus ja etätyötilan varaus
  • Hauki-Hallin kuntosalikortit
  • Kansalaisopiston ilmoittautumiset ja kurssimaksujen vastaanotto
  • Metsästysluvat Haukivuoren alueella
  • Haukivuoren rantavenepaikat (Karhinmäki ja Rantalaidun)
  • Kopiointi- ja tulostuspalvelu
  • Myynnissä erilaisia karttoja (mm. Häkkilän polkukartta, Haukivuoren opaskartta, Mikkelin opaskartta)
  • Omahoitopiste

Rakennustarkastajalla ei ole päivystystä Haukivuorella, paikalla sopimuksen mukaan.
Lisätietoja: Hämäläinen Janne puh. 040 129 4227 tai Paajanen Ilkka puh. 040 129 4709.

Asiointipisteessä lisäksi:

KELA

  • Kelan verkkopalveluiden käytön opastaminen
  • Esitteiden ja lomakkeiden jakaminen
  • Neuvontaa hakemuksen täytössä, sekä tietoa etuuksista ja hakuajoista
  • Hakemusten vastaanotto
  • Ajanvaraus Kelan puhelinajanvarauspalveluun ja tapaamiseen

Maistraatti

  • Lomakkeiden jakelu
  • Opastus sähköisten palvelujen käyttöön
  • Hakemusten, ilmoitusten ja muiden asiakirjojen vastaanotto
  • Asiakirja- ja todistustilausten vastaanotto
  • Ajanvaraus maistraatin henkilökohtaista asiointia vaativin palveluihin (julkinen notaari, kaupanvahvistus, ulkomaalaisten rekisteröintipalvelut, vihkiminen ja parisuhteen rekisteröinti)

TE-toimisto

  • neuvonta TE-toimiston palveluista
  • asiakirjojen vastaanottaminen
  • asiakkaan opastaminen TE-toimiston sähköisten verkkopalvelujen käytössä
  • asiakkaan informointi TE-toimiston valtakunnallisista puhelinpalveluista

Vero

  • lomakkeiden jakelu ja asiakirjojen vastaanotto
  • opastus sähköisten palvelujen käyttöön